המתווה למניעת עומסים כבדים בנתב"ג: יוכפלו מספר עמדות הצ'יק אין
צבי טסלר No Comments on המתווה למניעת עומסים כבדים בנתב"ג: יוכפלו מספר עמדות הצ'יק איןהתכניות האחרונות
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש
- "ביידן ציוני, הגישה שלו היא רק בגלל אנשיו"
- ראש מועצה בגבול הצפון: מודאג שלא חותרים להכרעה
- ח"כ מתן כהנא: לא יהיה ניצחון מוחלט בתוך חודשים
- השרה סטרוק על מינוי הדיינים: "צרות של עשירים"
תגיות
לאור מראות תמונות ההמונים הגודשים את שדה התעופה, העומסים והדוחס הגדול שנוצר במקום שמגדיל את הסיכון להידבקויות המוניות, שרי הבריאות והתחבורה הנחו את מנכל"י המשרדים לערוך סיור משותף בכדי לייצר פתרון למניעת מראות דומים.
היום (ראשון) השניים ערכו סיור בליווי יעקב גנות מנכ"ל רש"ת ושמוליק זכאי מנכ"ל נתב"ג. לאחר הסיור הוחלט להוסיף על הנחיות התו הכחול הקיים גם את ההנחיות הבאות:
טיסות נכנסות: הבאים ממדינות ירוקות לא יצטרכו לעבור תשאול ובכך זרימת האנשים תהיה חלקה יותר ותימנע התקהלות.
לא יחוברו לשרוולים יותר מ-4 מטוסים במקביל, מהם עד 2 מטוסים שהגיעו ממדינות אדומות.
רת"א הונחתה לתגבר את האכיפה על חברות התעופה במדינות המוצא כך שלא יעלו על הטיסה נוסעים, בלי הצהרת בריאות שמולאה מראש.
הוחלט על הקמת צוות לשיפור הממשק המחשובי לחסכון בזמן ונוספה הנחיה להשלים את תקינת מעברי הגבול מבחינת מספר הפקחים.
עם ההתחברות של המטוס לשרוול יהיה פיקוח והירידה מהמטוס תיעשה בקבוצות של 20-30 נוסעים בלבד בכל פעם כדי שלא יווצר עומס במעברים שבין השרוול ועד לאחר ביקורת בגבולות.
נוסעים יוצאים: חיוב בתקנות החל מהתיקון הקרוב – פתיחת דלפקי הטיסה ייעשה 4 שעות לפני מועד הטיסה כדי לטפל בתהליכים באופן מרווח יותר.
חברות התעופה ידרשו לאייש לכל טיסה 6 דיילות לפחות בעמדות הצ׳ק אין.
יוכפל מספר עמדות הצ׳ק אין באולם הטיסות היוצאות.
מלא את פרטיך
האימייל לא יוצג באתר.